Har du sett gaupespor?

Nå er det høysesong for å lete etter spor av gaupefamilier. Benytt muligheten til å tjene noen kroner og bidra til bestandsregistrering av gaupe. Statsforvalteren i Nordland Alle innmeldinger av familiegrupper av gaupe honoreres med kr 3000,-. Vilkåret er at Statens naturoppsyn kan dokumentere observasjonen etter gjeldende regler. Vi håper at flest mulig melder fra … Fortsett å lese Har du sett gaupespor?