Dette er jo ikke en jaktform vi kan bruke her i Norge. Dessverre for noen, og helt ok for andre. Vi kom over denne videoen på Youtube. Hva er deres mening om jakt med bue? Kjekt med en debatt og saklige meninger i kommentarfeltet på vår Facebook
Danske myndigheter har sendt en ny forskrift om viltsskader på høring. Forslaget åpner for skadefelling av ulv uten forhåndstillatelse.Høringen er sendt ut av Styrelsen...